Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hyvä lehti
24.02.2010 |
Mulle tulee vain Vauvalehti.
Tarvisin jonkun mistä näkee telkkuohjelmat, onko Seura hyvä? Seiskaa en jaksa ku ei kiinnosta ne hömppäjuorut.
Kommentit (3)
nyt-liitteessä on viikon tv-ohjelmat ja leffatiedot ja jotain tärppejä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Seurasta on tullut jotain näytenumeroja, mutta ei niissä juuri luettavaa ole, toisin kuin Suomen Kuvalehdessä.
Alue: Aihe vapaa
Ilta-Sanomat ja sen kanssa Iltasanomien TV-lehden. Siinä on hyvin kerrottu ohjelmat.
Naistenlehdistä ainakin Annassa on myös telkkariohjelmat.
Seura on ihan tyhjänpäiväinen lehti (no ei yhtä paha kuin Seiska).