Kumpi mieluummin pottunokka vai todella höröt korvat?ev.
Kommentit (11)
Eikä höröt välttämättä edes näytä pahalta, jopa huippumalleilla näkee. Vaan näkeekö pottunokkaa?
jos verrokkina vaikka joku Depardieu (isä tai poika)
koska ne voi halutessaan sentään jotenkuten peittää hiuksilla. Pottunokat on niiiiiiiiiiiin rumia, en voi ymmärtää miten joku voi pitää esim. Dominic Monaghania (miten kirjoitetaankaan) hyvännäköisenä, yikh!
ainakin salkkareitten Ismolla taitaa olla sellainen.No joo kait ne horökorvat parempi vaihtoehto:D
todella höröt korvat. Korvanlehti tahtoo tunkea esiin sieltä hiusten välistä.
ei todellakaan mikään nätti näky!Joo ja siinä emmerdalessa sillä Bobin veljellä,voi taivas!
nyt muistin tuon Huonosti käyttäytyvien miesten hörökorvamiehen, eipä mikään nätti näky sekään!
Naisilla se on jostain syystä monesti söpömpää, varsinkin jos korvanlehdet ovat ohuet. Pitkät, ohuet hiukset eivät vaan käy hörökorvien kanssa, joten typerää pysyä sellaisessa mallissa jos korvat on mitkä ovat. Pottunenää taas ei voi peittää mitenkään, hyh hyh. Siinä on muuten kaunis nainen auttamattomasti pilalla jos moisen kauheuden omistaa.
niillähän on yleensä sellainen "korppinokka" Tunnistan melkein aina venäläisnaisen siitä nenästä:D
Brittihörökorvat ovat muuten yleensä paljon pahemmat kuin suomalaisilla koskaan. Ihan oma "korvarotunsa".
niillähän on yleensä sellainen "korppinokka" Tunnistan melkein aina venäläisnaisen siitä nenästä:D
pottunenän ja hörökorvat. Itselläni suora nenä ja korvat isot, mutta eihöröt. Muttakaikkea ei voi saada.
koska ne voi halutessaan sentään jotenkuten peittää hiuksilla. Pottunokat on niiiiiiiiiiiin rumia, en voi ymmärtää miten joku voi pitää esim. Dominic Monaghania (miten kirjoitetaankaan) hyvännäköisenä, yikh!