Mitä kahvipöytään lisää?
Huomenna on lapsen synttärit(lähinnä kyllä vaan aikuisia tulossa). Makeita tulee suklaakakku, marjapiirakka+vaniljakastike ja keksejä, mutta tarvisiko vielä jotain muuta makeaa ja mitä se olisi?
Kommentit (7)
mieluummin jokin pikkusuolanen. Vaikkapa kinkkuhyrrät tmv...
useita lajeja, kun ne ovat aina tehneet hyvin kauppansa. Kiitos kommenteista. AP
Mulla on kyllä leivonnaisten lisäksi aina kupillinen tai pari karkkia. Lapset on niin onnellisia kun on namia tarjolla : )
Olen itse huomannut, että pikkusuolainen uppoaa aikuisiin kaikista parhaiten. Siksi en yleensä tarjoa makeana kuin kakkua, jotain piirakkaa ja keksejä eli just niin kuin ap:kin on meinannut. Ja kyllä on aina riittänyt.
Tokihan lapsen synttäreillä tarjotaan karkkia, meillä on hyvin maistunut aikuisillekin namit.
ai aapee
Tokihan lapsen synttäreillä tarjotaan karkkia, meillä on hyvin maistunut aikuisillekin namit. ai aapee
Kokemuksesta voin sanoa, että jää kuitenkin syömättä jos on liikaa.