Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kahvipöytään lisää?

Vierailija
05.03.2010 |

Huomenna on lapsen synttärit(lähinnä kyllä vaan aikuisia tulossa). Makeita tulee suklaakakku, marjapiirakka+vaniljakastike ja keksejä, mutta tarvisiko vielä jotain muuta makeaa ja mitä se olisi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa, että jää kuitenkin syömättä jos on liikaa.

Vierailija
2/7 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin jokin pikkusuolanen. Vaikkapa kinkkuhyrrät tmv...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useita lajeja, kun ne ovat aina tehneet hyvin kauppansa. Kiitos kommenteista. AP

Vierailija
4/7 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä leivonnaisten lisäksi aina kupillinen tai pari karkkia. Lapset on niin onnellisia kun on namia tarjolla : )

Vierailija
5/7 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huomannut, että pikkusuolainen uppoaa aikuisiin kaikista parhaiten. Siksi en yleensä tarjoa makeana kuin kakkua, jotain piirakkaa ja keksejä eli just niin kuin ap:kin on meinannut. Ja kyllä on aina riittänyt.

Vierailija
6/7 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan lapsen synttäreillä tarjotaan karkkia, meillä on hyvin maistunut aikuisillekin namit.



ai aapee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan lapsen synttäreillä tarjotaan karkkia, meillä on hyvin maistunut aikuisillekin namit. ai aapee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi