Lue keskustelun säännöt.
Mun on pakko hankkia mies. Valion arkijuusto
05.03.2010 |
olisi edullista 1,2kg kimpale mutta ei sitäkään yksineläjän kannata ostaa koska ei kerkiä syömään. Moni muukin pakkaus liian iso yhdelle hengelle.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Paloittele se juustokimpale pakastimeen ja sieltä sitten käytät omaan tahtiisi.