Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkilötunnus ei kelpaa

Vierailija
21.05.2022 |

Olen koittanut tehdä useammasta nettikaupasta vaatetilausta laskulle (Zalando, Bubbleroom), jolloin vaatii henkilötunnuksen. Olen molemmista kaupoista tilannut ennenkin ja maksanut laskuni, ja luottotiedot on ok. Ja nyt yhtäkkiä tulee molemmissa vain, että laskulle tilaaminen ei onnistu / luoton luominen ei onnistu? Tilaan juhlapukuja ja useamman kerrallaan, joten kk-budjettiin ei mahdu kaikkien maksaminen ja palautetuista hyvitysten odottaminen. Onko kenelläkään ollut samaa tilannetta ja miten ratkesi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäykseksi, olen koittanut Klarnalta kysyä asiasta, mutta eivät tällä hetkellä ruuhkaan vedoten vastaa. -ap

Vierailija
2/16 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet palautellut liikaa tilaamiasi tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen palauitus tekee susta kannattamattoman asiakkaan.  Olet huono ihminen.

Vierailija
4/16 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen palauitus tekee susta kannattamattoman asiakkaan.  Olet huono ihminen.

Häpeäsi edes

Vierailija
5/16 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tämä uudistus on tullut ainakin Zalandolle jo varmaan pari vuotta sitten. Eli jos palautat "liikaa", et voi tilata enää laskulla.

Vierailija
6/16 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen palauitus tekee susta kannattamattoman asiakkaan.  Olet huono ihminen.

Häpeäsi edes

Ei ymmärrä.  On naislapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee siitä että yrität tilata johonkin matkahuollon pisteeseen, jolloin toimitusosoite ei vastaa kotiosoitettasi.

Vierailija
8/16 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora lainaus Zalandon sivulta:

Pahoittelemme, ettei suosimasi maksutapa ole saatavilla tilauksellesi. Emme valitettavasti voi taata, että tietty maksutapa olisi valittavissa jokaiselle tilaukselle.

Joidenkin maksutapojen, erityisesti laskun kohdalla, maksamme tuotteet periaatteessa etukäteen ja tämän jälkeen maksat tuotteet takaisin meille tilisiirrolla. Tämän vuoksi varmistamme, että jokainen maksutapahtuma on turvallinen meille, mutta ennen kaikkea sinulle.

On mahdollista, että yksi tai useampi tekijä vaikuttaa siihen, miksi suosimasi maksutapa ei ole valittavissa tilauksellesi:

- Toimitusosoite ja laskutusosoite eivät vastaa toisiaan

- Oikeaa nimen ja osoitteen yhdistelmää ei löytynyt. Näin voi käydä kirjoitusvirheiden, osoitteenmuutosten tai nimen vaihtumisen myötä.

- Otamme huomioon myös jokaisen maksutavan kulut. Joissakin tapauksissa, tietty maksutapa saattaa tuottaa suuremmat kulut, palautusten osuudet tai riskit. Maksutapojen muokkaaminen auttaa palautusten määrien vähentämisessä, joka säästää sekä ympäristöä että kuluja.

Onko jokin laskuistasi vielä avoinna? Jos olet jo maksanut laskun tai tehnyt palautuksen, on mahdollista, että emme ole vielä käsitelleet sitä.

Muiden palveluntarjoajien ja kauppojen tapaan, käytämme myös itsenäisten luottotietopalveluiden apua asiakkaidemme luottotietoja arvioitaessa. Joissakin tapauksissa heidän tietonsa saattaa estää suosimasi maksutavan tarjoamisen kyseiselle tilaukselle.

Zalando pidättää oikeuden kieltäytyä tarjoamasta maksutapaa joidenkin tilausten kohdalla. Tämä mainitaan myös sopimusehdoissamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tiedot tarkistettu siis sataan kertaan ja toimitus on Postilla normaalisti omaan kotiosoitteeseen. Voiko se oikeasti johtua tuosta palautusten määrästä siis, en oikein muutakaan keksi? Himputti meneepäs ongelmalliseksi. -ap

Vierailija
10/16 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäykseksi, olen koittanut Klarnalta kysyä asiasta, mutta eivät tällä hetkellä ruuhkaan vedoten vastaa. -ap

Tähän en usko pätkääkään. Soittamalla Klarnalle pääsee yleensä heti läpi ja siellä on aina ollut hyvin ystävällinen asiakaspalvelu. Heillä ihan normaali 09-lankalinja ja pitkä aspa-palvelu, olisiko ollut 08-20 välisen ajan? Viimeksi eilen soitin, eikä ollut mitään ruuhkaongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen palauitus tekee susta kannattamattoman asiakkaan.  Olet huono ihminen.

Ja sinä olet parhaimmistoa?

Vierailija
12/16 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chatissa jonoten, 2h odottelun jälkeen nyt vastasivat ettei heidän päästään ainakaan ole ongelmia. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chatissa jonoten, 2h odottelun jälkeen nyt vastasivat ettei heidän päästään ainakaan ole ongelmia. -ap

Klarnalle siis jonotin 2h, tarkennus. -ap

Vierailija
14/16 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chatissa jonoten, 2h odottelun jälkeen nyt vastasivat ettei heidän päästään ainakaan ole ongelmia. -ap

Klarnalle siis jonotin 2h, tarkennus. -ap

Usko jo, sinulta on poistettu ainakin väliaikaisesti lasku mahdollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olet varmaan palsutellut liikaa. Kyllä mä saan laskulle.

Vierailija
16/16 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin tietoliikennehäiriö? Venäläiset hybridivaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi