Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minä ja silkkitassu olemme taas mökillä
14.05.2022 |
Töitä riittää.Kaadoimme ison kuusen ja tehtiin siitä klapeja.Nyt olemme saunomassa sekä juomme olutta.
M39
Kommentit (4)
Kivoja hetkiä sinulle ja silkkitassulle mökille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Kivoja hetkiä sinulle ja silkkitassulle mökille.
Kivoja hetkiä sinulle, silkkitassulle JA mökille
Juoko silkkitassu sitä koirien olutta? Meidän koirille ei kelvannut katsoivat että mitä soopaa tämä on. (Sellaista on oikeasti olemassa jos joku ei usko, turhuuksien turhuus. Itse en olisi ostanut, mutta saatiin lahjaksi)
Alue: Aihe vapaa
Et ole aito silkkitassun omistaja! Hän ei ikinä juottaisi silkkitassu-paralle olutta.