Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ruokaongelma. Fiksut auttakaa.
14.05.2022 |
Lohkoperunoita jäi 2/3 pelliä yli, muu ruoka maistui paremmin. Vieraat lähti, meitä on täällä kaksi ihmistä jäljellä. Voiko noista tehdä vielä jotakin?
Kommentit (4)
Syötte huomenna ne jonkun ruuan kanssa. Kuumennat ne uunissa uudelleen sitten. Mikrossa tulee lötköjä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Uudestaan vaan huomenna uuniin! Ihan syötäviä tulee.
Miksi niistä pitäisi tehdä jotain? Miksi ei voi syödä niitä lohkoperunoina?
Alue: Aihe vapaa
Paista pihvejä ja perunat siihen kylkeen