Lue keskustelun säännöt.
Kellään kokemuksia Malesiasta?
03.03.2010 |
Harkitsemme muuttoa Kuala Lumpuriin. Perheessä lapsi, nyt ekaluokkalainen. Sattuuko jollain olemaan (mielellään pidempiaikaista) kokemusta tuosta maasta?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla