Lue keskustelun säännöt.
Onko täällä muita
01.02.2010 |
joiden mielestä on suoraansanottuna VITUN typerää että kotihoidontuki maksetaan vasta kuun viimeisenä päivä? Mitä järkeä siinä on kun kuitenkin laskut ja vuokra erääntyvät jo kuun alussa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla