Lue keskustelun säännöt.
Ihme kusipäitä täällä taas.
21.02.2010 |
Onko niin turhauttavaa paimentaa lapsikatrasta päivästä päivään, että kun on minuuttikin luppoaikaa, on pakko tulla tänne vittuilemaan?!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko sulla elämässä jotain nyt todella huonosti? Kerro meille, niin me autetaan.