Lue keskustelun säännöt.
Haikalan /Mäntysalon koulu Klaukkalassa, millainen on? (ov)
21.02.2010 |
Siis nimenomaan alakoulun puoli. Onko kokemuksia?
Kommentit (5)
Jotain laajennustahan siellä tehdään?
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siellä vittu kiusataan en suosittele.
Itse olen Mäntysalon puolella. Ihan hyvä koulu!