Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kun tarjoukset ovat kaupassa loppu.
11.04.2022 |
Niin miksi te valitatte ja syytätte siitä henkilökuntaa?
Kommentit (6)
Kun päivystyksessä on jonoa, miksi aina kysellään jonotusaikoja siltä joka siivousvaunuja työntää?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kelle siitä pitäis valttaa sun mielestä?
No turha sitä on vartijaltakaan kysyä. Tietää vielä vähemmän.
Kun sitä kauppiasta ei näy.
Enkä tiedä kuka se on.
Onneksi ei ole tarvetta juosta tarjousten perässä.
Alue: Aihe vapaa
Koska minäminäminäminä mulle pitää olla kaikki.