Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tänään ois lapsella synttäreille meno
09.02.2010 |
mutta siinä perheessä on ollut mahatautia viime viikolla. Sunnuntaina viimeinen oireillut.
Uskaltaako mennä, vieläkö tauti voi tarttua??
Kommentit (3)
esim. norovirus tarttuu vielä päiviä sen jälkeenkin kun ei ole oireita. Ja pinnoilta voi tarttua vielä viikkokausia! En ottaisi riskiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siten seuraava sairastuu.
Eli yksi oksentaa ma, seuraava ke, seuraava pe jne.
Kyllä voi tarttua vielä.
Alue: Aihe vapaa
kaikki perheessä ovat terveitä, ja ilmeisesti sunnuntainakin on ollut enää jotain pientä oiretta, niin uskaltaisin mennä. Tulisihan tuossa tilanteessa jo sairastaneet päiväkotiin ja töihinkin.