Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä tekisit, jos olisit minä? Tilasin ulkomaisesta verkkokaupasta
19.02.2010 |
vaatteita, mutta kului viikkoja, enkä saanut pakettia. Laitoin viestiä asiakaspalveluun eilen. Vastasivat, että paketti on ilmeisesti hukkunut ja lähettävät uudelleen vaatteet.
Äsken kuitenkin kolahti postiluukusta postin saapumisilmoitus. Ovat yrittäneet jättää pakettia suoraan ovelle, mutta nyt sen voi noutaa postista.
Toinenkin paketti on kuitenkin jo matkalla. What should I do?
Kommentit (3)
Se on sitten heistä kiinni, haluavatko he paketin takaisin. Ja toki he maksavat myös palautuksen jos näin haluavat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
maksaa itse. Enpä haluaisi maksaa siitä.
Taidan tosiaan laittaa sähköpostia ja kertoa asiasta.
ap
Alue: Aihe vapaa
ekaksi sä lähetät sähköpostia sinne, että alkuperäinen paketti löytyi postista ja sitten, jos se uusi paketti on jo lähtenyt matkaan, palautat sen asiakaspalautuksena saman tien kun se tulee.