Lue keskustelun säännöt.
pinoon! Miksi minun ei olisi kuulunut saada lasta
29.01.2010 |
vain yksi syy
Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minun ja isänsä riitelystä (onneksi harvoin)