Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasavil tehtaanmyymälä oulussa

Vierailija
28.02.2010 |

Eksyin kauppareissulla rasavil tehtaanmyymälään ja tein loistavia löytöjä muksuille, kaikki puvut olivat alennuksella! Harmi että on vain rajoitetun ajan tuo koska Oulussa ei tietääkseni hirveesti tehtaanmyymäliä ole jossa kuitenki valikoima aivan toista luokkaa kuin kaupoissa, vai olenko väärässä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta vuotta Rasavilin pukuja. Ovat olleet todella hyviä ja laadukkaita! Valitettavasti tuotanto on siirtynyt pois Suomesta ja ainakin meidän tänä vuonna ostaman Rasavil-talvipuvun laatu oli todella kehno.



Millaisia kokemuksia muilla?

Vierailija
2/5 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös Rasavil pukuja joka vuosi ostettu jollekkin lapsista, myös tänä vuonna. Hyvin ovat kestäneet. Noin. 3 vuotta sitten repesi housut liian herkästi joten lähetin korjattavaksi. Nopea ja ystävällinen palvelu oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes suurinpiirtein..





Vierailija
4/5 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaakkurissa ja tuotekuja 9, vähän vaikea oli löytää mutta etsintä tuotti tuloksen ja puvut seuraavaksi talveksi!

Vierailija
5/5 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtaanmyymäliä Oulusta, etelästä kyllä löytyy joka merkille