Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos kaikki jättäisimme autot talliin 2 viikoksi niin se loiventaisi käyrää bensan hinnoissa
15.03.2022 |
Sillä tavalla tämä uhkaava energiakriisi saataisiin nopeasti kuriin
Kommentit (5)
Ruotsissa olemme seisottaneet autojamme .Jopa alkoi laskea bensaverot!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olisipa mahdollista olla nuo 2 viikkoa poissa töistä.
sepä...harmi asua täällä korvessa, jossa julkistä liikennettä ei ole ja työpaikalle 30km matka...
Bentsiinin hintaa loiventaa jo se että raakaöljyn hinta on tippunut kuin kivi.
Alue: Aihe vapaa
Ylös