Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Aion käyttää maskia jatkossakin
10.03.2022 |
En todellakaan luovu maskistani, vaikka thl lieventää maskisuositusta. Ffp-hengityssuojain on ja pysyy. En halua myöskään muita tauteja.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän jatkossa ihan vaan siksi koska tykkään peittää naamani ihmisten ilmoilla.
Sama täällä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän jatkossa ihan vaan siksi koska tykkään peittää naamani ihmisten ilmoilla.
Sama täällä
Minä myös! Olen paljon nätimpi kun nenä ja leuka on piilossa eikä meikkiäkään tarvitse.
Alue: Aihe vapaa
Mä käytän jatkossa ihan vaan siksi koska tykkään peittää naamani ihmisten ilmoilla.