Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin voi valittaa kun yritys ei vastaa palautteeseen?

Vierailija
27.02.2022 |

Olen lähettänyt asiallisen palautteen yritykselle kaksi kuukautta sitten. Olen myös yrittänyt tavoittaa yritystä sähköpostilla ja Facebookissa. Facebookissa minulle luvattiin että palautteeni ohjataan eteenpäin. Tuostakin on kulunut jo kolme viikkoa ja vieläkään ei ole vastausta kuulunut. Kyseessä on maksettu palvelu, jota en sitten saanut ja arvo on noin 60€.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen kirjakauppa? Ainakin se firma vastaa palautteeseen vasta 6-12 kk kuluttua. Yksi kirja tuli minulle kaksi vuotta myöhässä, mutta tuli kuitenkin. Mikä yritys kyseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt soittaa?

Vierailija
4/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno suomalainen shampoo?

Vierailija
5/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelu on maksullinen ja olen siihen jo kertaalleen jonottanut turhaan.

Ap

Vierailija
6/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin voiko tämä olla kuluttajaneuvonnan asia, mutta tuntuu siihen kovin pieneltä summalta. Alkaa vaan jo ärsyttää tällainen toiminta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se palaute, reklamaatio vai mikä asia? Palautteeseen ei ole pakko vastata, vaikka huonotapaista onkin. Reklamaatiossa voi ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

Jos joku firma olisi veloittanut rahat, ei toimittanut tuotetta eikä lukuisista todistettavasti perille menneistä viesteistä huolimatta palauttaisi rahoja, minä varmaan olisin yhteydessä poliisiin, koska tuohan on ihan selkeä huijaus.

Vierailija
8/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palstalle tulee aika moni valittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen kirjakauppa? Ainakin se firma vastaa palautteeseen vasta 6-12 kk kuluttua. Yksi kirja tuli minulle kaksi vuotta myöhässä, mutta tuli kuitenkin. Mikä yritys kyseessä?

Älä vastaa tai saatat syyllistyä kunnianloukkaukseen.

Vierailija
10/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen palaute annettu heidän nettisivuilta löytyvällä lomakkeella, jossa piti valita haluaako palautteeseen vastauksen ja tietenkin valitsin että haluan vastauksen. Sähköpostin otsikoin reklamaatioksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen palaute annettu heidän nettisivuilta löytyvällä lomakkeella, jossa piti valita haluaako palautteeseen vastauksen ja tietenkin valitsin että haluan vastauksen. Sähköpostin otsikoin reklamaatioksi.

Ap

Jospa vaan soittaisit sinne ensin ja kysyisit siitä missä mennään. 

Vierailija
12/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen palaute annettu heidän nettisivuilta löytyvällä lomakkeella, jossa piti valita haluaako palautteeseen vastauksen ja tietenkin valitsin että haluan vastauksen. Sähköpostin otsikoin reklamaatioksi.

Ap

Jospa vaan soittaisit sinne ensin ja kysyisit siitä missä mennään. 

Vastasinkin tähän jo aiemmin, heidän asiakaspalvelunumero on maksullinen (0,49€/min) ja olen sinne jo kerran turhaan jonottanut.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja "uhkaat" rikosilmoituksella (petos). Kummasti alkaa tulemaan vauhtia touhuun (tosin tämä korona saattaa hidastaa aspaa, mutta silti).

Vierailija
14/14 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko vauhtia saada, jos Facebookissa (ainoassa paikassa jossa viestiini on reagoitu mitenkään) mainitsisi että jos ei vastausta ala kuulumaan käännyn kuluttajaneuvojan puoleen? Tuntuu uhkailulta ja en mielelläni alentuisi moiseen...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi