Mihin voi valittaa kun yritys ei vastaa palautteeseen?
Olen lähettänyt asiallisen palautteen yritykselle kaksi kuukautta sitten. Olen myös yrittänyt tavoittaa yritystä sähköpostilla ja Facebookissa. Facebookissa minulle luvattiin että palautteeni ohjataan eteenpäin. Tuostakin on kulunut jo kolme viikkoa ja vieläkään ei ole vastausta kuulunut. Kyseessä on maksettu palvelu, jota en sitten saanut ja arvo on noin 60€.
Kommentit (14)
Puhelu on maksullinen ja olen siihen jo kertaalleen jonottanut turhaan.
Ap
Mietinkin voiko tämä olla kuluttajaneuvonnan asia, mutta tuntuu siihen kovin pieneltä summalta. Alkaa vaan jo ärsyttää tällainen toiminta.
Ap
Onko se palaute, reklamaatio vai mikä asia? Palautteeseen ei ole pakko vastata, vaikka huonotapaista onkin. Reklamaatiossa voi ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
Jos joku firma olisi veloittanut rahat, ei toimittanut tuotetta eikä lukuisista todistettavasti perille menneistä viesteistä huolimatta palauttaisi rahoja, minä varmaan olisin yhteydessä poliisiin, koska tuohan on ihan selkeä huijaus.
Vauva-palstalle tulee aika moni valittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen kirjakauppa? Ainakin se firma vastaa palautteeseen vasta 6-12 kk kuluttua. Yksi kirja tuli minulle kaksi vuotta myöhässä, mutta tuli kuitenkin. Mikä yritys kyseessä?
Älä vastaa tai saatat syyllistyä kunnianloukkaukseen.
Ensimmäinen palaute annettu heidän nettisivuilta löytyvällä lomakkeella, jossa piti valita haluaako palautteeseen vastauksen ja tietenkin valitsin että haluan vastauksen. Sähköpostin otsikoin reklamaatioksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen palaute annettu heidän nettisivuilta löytyvällä lomakkeella, jossa piti valita haluaako palautteeseen vastauksen ja tietenkin valitsin että haluan vastauksen. Sähköpostin otsikoin reklamaatioksi.
Ap
Jospa vaan soittaisit sinne ensin ja kysyisit siitä missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen palaute annettu heidän nettisivuilta löytyvällä lomakkeella, jossa piti valita haluaako palautteeseen vastauksen ja tietenkin valitsin että haluan vastauksen. Sähköpostin otsikoin reklamaatioksi.
ApJospa vaan soittaisit sinne ensin ja kysyisit siitä missä mennään.
Vastasinkin tähän jo aiemmin, heidän asiakaspalvelunumero on maksullinen (0,49€/min) ja olen sinne jo kerran turhaan jonottanut.
Ap
Niin, ja "uhkaat" rikosilmoituksella (petos). Kummasti alkaa tulemaan vauhtia touhuun (tosin tämä korona saattaa hidastaa aspaa, mutta silti).
Voisiko vauhtia saada, jos Facebookissa (ainoassa paikassa jossa viestiini on reagoitu mitenkään) mainitsisi että jos ei vastausta ala kuulumaan käännyn kuluttajaneuvojan puoleen? Tuntuu uhkailulta ja en mielelläni alentuisi moiseen...
Ap
Suomalainen kirjakauppa? Ainakin se firma vastaa palautteeseen vasta 6-12 kk kuluttua. Yksi kirja tuli minulle kaksi vuotta myöhässä, mutta tuli kuitenkin. Mikä yritys kyseessä?