Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tontin ostamisesta muutama kysymys!
01.12.2009 |
Olemme siis ostamassa tonttia. Onko todella niin, että varauksemme tontista on sitova vasta kun kaupanvahvistaja lyö leimansa papereihin?
Kommentit (2)
Välittäjä sanoi, että voimme tehdä varauksen tontista ja kun näemme tarkat ääriviivat miten tonttijako tulee menemään niin voimme vielä perua ilman mitään seuraamuksia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kaupanvahvistaja astuu kuvaan vasta sitten kun teette kauppakirjan. Varaukseen se ei vaikuta. Varaus on yleensä voimassa sitten kun varausmaksu on maksettu.