Lue keskustelun säännöt.
kuinka pitkään si on normaalia että yskä jatkuu?
20.11.2009 |
lapsella nyt 6 pvä si. muuten vointi ok, mutta yskä edelleen, onkohan normaalia? tamiflu kuuri loppuu tänään illalla
Kommentit (3)
olikos joillekin nuhaakin tullu ns jälkioireina
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
muuten ok, mutta se yskä.. eli ma on 9.pvä si alkamisesta
normaalia sairastaa yskää useita viikkojakin