Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Koska ne maskisuositukset ja pakot poistuu?
01.02.2022 |
Miksi maskeista ei puhuta mitään vaikka muut rajoitukset poistuu?! En v itt u ala lopun ikääni työpaikalla maskia pitämään!
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ai, sä luulet vielä, että niitä tarvitsee pitää. Ei tarvitse, kun muiden ihmisten henki ei merkkaa peenkään vertaa.
Työpaikalla pakko pitää!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kysyin samaa pomoltani. Vaaditaan 3 rokotusta, että suojaus on kunnossa. Sittenhän sen maskin voisi heittää pois kaiken järjen mukaan.
En ole pitänyt maskia koko koronavouhotuksen aikana, joten mihinkään pakkoon en ole törmännyt.
Yhdentekevää.
Kuljen huommennakin ilman maskia ja nautin siitä täysin rinnoin.
Alue: Aihe vapaa
Ai, sä luulet vielä, että niitä tarvitsee pitää. Ei tarvitse, kun muiden ihmisten henki ei merkkaa peenkään vertaa.