Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksin juuri miten kaikki sähköaitojen lataus- ja akunkesto-ongelmat saadaan siirrettyä historian kirjoihin!

Vierailija
02.01.2022 |

Jos akkujen sähkömoottoreille tuottama virta kohdistetaan vetäville etupyörille, takapyörät laitetaan lataamaan akkuja auton liikkuessa. Näin etupyörät kuluttavat akkua, mutta takapyörät lataavat sitä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole jo keksitty?

Vierailija
2/8 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aidoissa oo renkaita🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköaitojen sähkö tulee verkosta, nutta lisäksi voi olla varavoimalaitos.

Vierailija
4/8 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja sähköä voisi tuottaa niin, että pumpataan vettä tunturin huipulle, sieltä se valuisi kanavaa myöten takaisin alas.

Kanavassa olisi sähkövoimaloita, joista yksi käyttäisi pumppua.

Tämän idean esitti joku Havukka-ahon ajattelija taannoin Kalevan yleisönosastolla.

Vierailija
5/8 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vakavissaan joku jankkasi Tiede-lehden keskustelupalstalla auton ajoviimaenergian talteenotosta.

Vierailija
6/8 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tai jos vetäis alahuulta oikein tosi pitkälle naaman yli niskaan asti ja sitte nielasis!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etupyöriin sähkömoottorit ja takapyöriin laturit. Nerokasta, tätä ei ole edes joku inssikään tajunnut aikaisemmin. Akutkin voisi jättää pois, tai siis sen verran akkuja, että vauhtiin päästään.

Vierailija
8/8 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin söisin ruuan. kävisin kakalla ja söisin sen uudestaan. Säästyis ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi