Nordean asiakaspalvelu
Eilen soitin Nordean asiakaspalveluun korttiin liittyvän tilanteen takia, ja koska odotusaika oli yli 10 minuuttia nauhoite ehdotti takaisinsoittopalvelua. Sieltä sitten noin 15 minuutin päästä tuli takaisinsoitto, jossa nauhoite käskee painamaan 1 että yhdistetään asiakaspalvelijalle. Sen jälkeen jouduin jonoon ja kun usean minuutin odotuksen jälkeen puhelu muka yhdistyi niin asiakaspalvelijaa en kuullut.
Pari minuuttia siinä langalla huhuiltuani tuloksetta lopetin puhelun.
Soitin sitten uudelleen ja pyysin uudelleen takaisinsoittoa, se tuli noin 10 minuutin päästä ja jälleen jonotin muutaman minuutin, että minut yhdistettiin asiakasneuvojalle. Tällä kertaa  pääsin hoitamaan asiani kuntoon.
Millainen takaisinsoittopalvelu on sellainen, jossa sinun pitää ensinnäkin vahvistaa, että haluat puhua asiakaspalvelijalle ja sen jälkeen sinut lyödään kuitenkin jonoon ja puhelu joko yhdistyy tai sitten ei?
Nordealla EI ole asiakaspalvelua.