Oletteko käyttäneet valitusoikeutta
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Hoitaja joutuu esimiehensä puhutteluun ja oikeus voittaa.
Onko prosessi vireillä juuri nyt? Ymmärsin niin kirjoituksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Hoitaja joutuu esimiehensä puhutteluun ja oikeus voittaa.
Onko prosessi vireillä juuri nyt? Ymmärsin niin kirjoituksestasi.
En halua kertoa enempää tästä asiasta, mutta kieltämättä hyvä fiilis tästä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Hoitaja joutuu esimiehensä puhutteluun ja oikeus voittaa.
Mitä tarkoitat?
Ja miten tiedät kuinka asia on hoidettu?
Nuo valituksethan tehdään potilasasiamiehen kautta. Virallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Hoitaja joutuu esimiehensä puhutteluun ja oikeus voittaa.
Mitä tarkoitat?
Ja miten tiedät kuinka asia on hoidettu?
Nuo valituksethan tehdään potilasasiamiehen kautta. Virallisesti.
Eikä tehdä. Ne tehdään suoraan esimiehelle. Tai oikeastaan se on muistutus. Esimiehen tulee tehdä selvitys neljän viikon aikana niistä asioista joista asiakas pyytää selvitystä. Puhutteluun joutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Hoitaja joutuu esimiehensä puhutteluun ja oikeus voittaa.
Mitä tarkoitat?
Ja miten tiedät kuinka asia on hoidettu?
Nuo valituksethan tehdään potilasasiamiehen kautta. Virallisesti.
Mistä sinä tollasta keksit, että potilasasiamiehen kautta tehtäisiin? Ei tietenkään. Potilasasiamiehen tehtävä on neuvoa muistuksen/valituksen teossa. Häneltä voi aina kysyä neuvoa.
Voi tehdä muistutuksen myös ilman apua. Jokaisen terveyskeskuksen nettisivuilta löytyy lomake, jolla muistutus tehdään. Sieltä löytyy myös potilasasiamiehen yhteystiedot.
Nostan vielä tätä, kun asia on minulle ajankohtainen. Lisää kokemuksia?
Kyllä olen. Hoitaja joutuu esimiehensä puhutteluun ja oikeus voittaa.