Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vaikka olen ollut vaikeissa tilanteissa niin
Kirjoitusvirheet
15.11.2021 |
Nykyisin ei tule paniikkikohtauksia. Olen siis oppinut toimimaan niin että en kehittele itse mitään shokki tilannetta päässäni ja siten pääsen kohtaamaan "pelkoni". Se on oikeasti auttanut tämän paniikkihäiriön hoidossa. Lääkitys on kohdallaan ja toimii niin kuin toivottiin. Kyllä mä arvostan lääkäreitä todella paljon.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hyvä juttu!