Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkälaiset tyypit ja koululaiset tykkäävät itse harrastaa?
05.12.2009 |
minä itse en ole harrastaja ja lapsenikin on kotona viihtyvää tyyppiä ja on kyllä kavereita pihapiirissä.
Koskaan aikani ei ole tullut pitkäksi vaikka en ole harrastanut.
Koti on maailman paras paikka.
Kommentit (2)
ja lisäksi on kesämökki . Mutta että kotoa pitäis lähteä harrastamaan, ei kiitos
alkuper. kirj
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
lukeminen? käsityöt? puutarhan hoito? ristikot? sisustus?
nekin on harrastuksia