Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä ahdistaa seuraavassa työpäivässä?
06.11.2021 |
Tuntuu että työelämä on mennyt ihan ripuloinniksi. Joka päivä ahdistaa mennä töihin.. Työkaverit on kieroja ja kokoajan saa olla silmätikkuna. Työkaverit yrittää savustaa firmasta ulos..
Mikä sua ahdistaa töihin liittyen?
Kommentit (3)
Joo toi perehdyttämättömyys on tullut koettua myös.. Siitä saakin sitten tietyntyyppiset työkaverit hyvän syyn puhua selän takana kun ei jotain osaa heti tehdä..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei ole perehdytetty eikä siis hajuakaan mitä pitäisi tehdä.