Lue keskustelun säännöt.
Anteeksi etttä sanoin tyhmästi. Olen tyhmä ittse. Joskus vaaan palaa käämi, pitäää purkaa johonkin you know. En mä oikeasti ajatttele ihmisistä mitenkäään eriarvoisesti silllätavallla.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mulle on niiin surullisen vähän kertynyt mitäään elämänkokemusta syrjäytymisieni kansssa että haluaiis enemmän justiiin eläää kuin märehtiä kuin jotkut lehmät laitumellla.
Se on mullla vähän sellainen ns ilotuliteraketti lähteee taivaalle ja kestäää hyvin lyhyen aikaaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulle on niiin surullisen vähän kertynyt mitäään elämänkokemusta syrjäytymisieni kansssa että haluaiis enemmän justiiin eläää kuin märehtiä kuin jotkut lehmät laitumellla.