Lue keskustelun säännöt.
Siksi emme näe heitä (Alieneita!)
01.11.2021 |
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-avaruusmatkailijoiden-aivo…
Kyse on painovoimasta ja magneettikenttä, niiden muutoksiin ei sopeuduta
Avaruus niin vihamielinen ympäristö että mikään laji ei kykene elämään siellä. Muuten meidän pitäisi koko ajan tavata eri aikoina syntyneitä oliokuntia avaruuslaivoissaan!
Koneita ehkä voidaan lähettää mutta varmaan enimmäkseen tutkitaan kauempaa tuon avaruuden rappeuttavan vaikutuksen vuoksi
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä ne tulee kohta taas uusintana.
Soroslaiset vihervasemmistolaiset salailee totuutta!
Ongelma on etäisyys, ei mikään muu.