Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityinen pysäköinninvalvonta

Parkkip
24.10.2021 |

Sain sakot tollaselta firmalta. Tuli mieleen, että jos laitan autoon lapun, jossa lukee: "perin 60 euron puhdistusmaksun kaikilta, jotka kiinnittää autoon jotain, kiinnittämällä hyväksyt ehdot" Toimiikohan tämä, siis sama peruste jota noi parkkipetet käytää. Yksityisoikeudellinen sopimus

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä