Lue keskustelun säännöt.
Pitäisikö e-pillerit poistaa ovulaation kokonaan?
18.10.2021 |
Tai toisinsanottuna, onko normaalia että vaikka syön pillereitä, ovulaation aikaan kivut ja muut tuntemukset ovat samanlaiset kuin ilman pillereitä?
Kommentit (2)
Siksi, ettei tulisi niin rajuja pms-oireita on tärkeää saada ovulaatio pois. Mietin vain onko nämä riittävän tehokkaat
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä yhdistelmäpillerit yleisesti ottaen poistavat ovulaation, sillä siihen perustuu suurelta osin myös ehkäisyteho. Tokikaan eivät välttämättä aina poista, tuleehan ihmisiä raskaaksin pillereitä käyttäessä.
En kyllä ymmärrä sitä, että miksi kukaan haluaisi käyttää ehkäisymenetelmää, joka poistaa ovulaation, sillä ovulaatiohan on tärkeä myös seksuaalisesti.