Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nuo 18 miljoonan kulttuurileikkaukser koskettaa pop-muusikkoja ylipäätänsä?

Vierailija
13.10.2021 |

Sanna Marin oli kutsunut muutaman pop-laulajan Kesärantaan. Oikeastihan nuo kulttuurialan leikkaukset osuu julkisesti rahoitettuun kukttuurialaan kuten esim. teattereihin. Eikä noita ihmisiä ollut mitenkään mukana Kesärannassa

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanan kutsui sinne somepellejä ja muita vaateripustimia. Tuohan oli poliittisten pisteiden keruutemppu.

Vierailija
2/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kosketa mitään rap-muusikkojakaan mitenkään, joten Cheekin itkut ei perustu mihinkään faktoihin. Vai onko Cheek joku teatterifani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity. Siksi jonkun (laulutaidottoman) entisen laulajan Jare Tiihosen tuohtumuskin on aika hassua.

Vierailija
4/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kosketakaan, mutta koska lahjattomat pop-artistit kuvittelevat olevansa kulttuurieliittiä, niin meni herne nenään.

Vierailija
5/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeää lähinnä saa aikaan poppareiden sometuohtumus. Onkohan Vesala jo eturivistä ottanut kantaa? Hänelle kyllä kuuluisi osa rahapeliriippuvaisten hiluista...

Vierailija
6/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pop - artistit, sekä popparit kuuluvat kieltämättä erottamattomasti yhteen.

Toiset tykkäävät, toiset taasen eivät.

#searching

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle Puheen Iltapäiväkerhon juontajat olivat vankasti sitä mieltä, että Cheekin ja Vesalan olisi pitänyt olla paikalla. Että näin.... :D:D:D:D::D:D

Vierailija
8/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että oma ulina kuuluu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. "Kulttuuri" tarvitsee eddottomasti lisää rahaa.

Vierailija
10/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voivathan nuo popparit ihan aidosti olla myötätuntoisia noita laitostaiteilijoita kohtaan...! Ei koko ajan ajatella heistä vain pahinta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulin sanomaan, että jospa arvostavat kulttuuria ja sivistystä - eivät ole oma lompakko edellä tällä asialla. Ylempi vastaaja ehti kuitenkin ensin.

Vierailija
12/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tulin sanomaan, että jospa arvostavat kulttuuria ja sivistystä - eivät ole oma lompakko edellä tällä asialla. Ylempi vastaaja ehti kuitenkin ensin.

Eivät ole oma lompakko edellä? Puhutaan ihmisistä joiden kuukausitulot ovat kymppitonnin paremmalla puolella ja esiintyvät jonain kansanedustajina.