Lue keskustelun säännöt.
Onko teistä kukaan töissä sh:na yksityisellä palvelukodilla?
12.11.2009 |
JOs on, niin kiinnostaisi tietää kokemuksianne?
Ajattelin hakea sellaiseen töihin.
Tässä paikassa hoidetaan vanhuksia, dementoituneitakin.
Jostain luin,että palkkaus pienempi kuin esim. sairaalassa, onkohan näin? Palkkaluokka on TES G21
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
alkaako A:lla?