Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

George Michael Greatest Hits!!!!!!!!!

Vierailija
29.09.2021 |

Kuuntelen just ja nautin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli maailman paras pop-muusikko. Vielä olisi ollut paljon annettavaa musiikin saralla, kun aina tuli hittiä hitin perään.

Hänellähän on aivan upea ääni, niin miellyttävän pehmeä ja itse teki kappaleensa, toisin kuin moni muu. Lisäksi ulkonäössäkään ja luonteessa ei ole valittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi