Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä olisi sinun kodissa Punaisen maton paikka?

Vierailija
28.09.2021 |

Minulla olisi sohvan edessä. Siinä sohvalla ( liian pieni sohva Ikeaa ei mahdu makoilemaan) istuskellessa näen vastapäisen seinän jossa on pari öljyvärimaalaus taulua ja senkki jonka päälle kertyy aina tavaraa. Oikealla puolella mustilla verhoilla peitetyt ikkunat jotta muutaman metrin päässä olevasta naapuritalosta ei näe sisälle. Vasemmalla puolella on seinä johon on rakennettu keittiö missä ei ole tarpeeksi työskentelytilaa ja vain yksi tiskiallas ja just nyt tiskiröykkiö.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassilla josta näkee merelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla