Lue keskustelun säännöt.
Kunka moni piti tänään autonomisen päivän?
Kommentit (2)
Mistä sen voi tietää, että moniko piti? Mä en ainakaan, mutta ei ollut kyllä kovin pahat ruuhkat tuolla.
Nakkeja en ole tänään nähnytkään, puhumattakaan helpoista tai halvoista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oikeesti, sä oot ihana!