Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Keräsitkö semperin etikettejä? Kauanko meni kunnes sait palkintosi?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joille syöttelin Semperin puuroja ja jonkin verran myös purkkiruokia. Tässä vuoden ja 8 kuukauden aikana olen kerännyt 2 pikkureppua, kaksi huppupyyhettä, yhden lusikan ja yhden setin missä on lusikka ja haarukka. Reput keräsin edellisen kampanjan aikana.
Alue: Aihe vapaa
tästä en olekkaan kuullut. saako niistä palkinnon? paljonko pitää kerätä ja mihin lähettää? meillä menee semperin hedelmäpilttejä joka aamu- ja iltapuuron kanssa. kertyis varmaan nopeesti.