Kuljetusvaurioreklamaatio Gigantille
Äitini tilasi kodinkoneen gogantin verkkokaupasta. Toimitus kesti parisen viikkoa, sitten tuli kolhittu tuote. Siitä tehtiin reklamaatio sähköisesti. Viikko siitä soitin ja kysyin tilannetta. Selittivät, että tullut vain yksi kuva (lähetimme kaksi) ja pyysivät laittaamaan sähköpostiin. Kulunut alkuperäisen rekkulan teosta yli viikko eikä mitään reaktiota. Autan äitiäni koska iäkkäänä ei osaa kuvia otella ja lähetellä. Virhe oli se, että tilasi verkon kautta tuotteen. Onko jokin aika minkä sisällä tuollaisiin pitäisi vastata? Vai alanko ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen?
Kommentit (5)
Olisit tilannut Kärkkäiseltä. Siellä ne ei ala riitelemään tuollaisesta.
Soitan tänään sinne. Sinne on jo kerran soitettukin mutta alkoivat siinäkin änkyttää, että itse tilaajan pitää soittaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Soitan tänään sinne. Sinne on jo kerran soitettukin mutta alkoivat siinäkin änkyttää, että itse tilaajan pitää soittaa. ap
Tietysti tilaajan pitää soittaa vai oletko äitisi holhooja? Jos äitisi maksoi tuotteen niin hänen pitää pyytää rahoja takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitan tänään sinne. Sinne on jo kerran soitettukin mutta alkoivat siinäkin änkyttää, että itse tilaajan pitää soittaa. ap
Tietysti tilaajan pitää soittaa vai oletko äitisi holhooja? Jos äitisi maksoi tuotteen niin hänen pitää pyytää rahoja takaisin.
no totta. Ei ole holhouksenalainen. Joskus vain haluaa auttaa, kun on epävarma soittelemaan. ap
Soita tai meilaa vielä kerran ja jos ei ala mitään tapahtua, niin yhteys kuluttajaneuvontaan, jota kautta asia etenee.