Lue keskustelun säännöt.
Onko kokemuksia noista Kodinportti-näytöistä?
08.08.2021 |
Meidän kerrostaloon koitetaan ajaa nyt noita näyttöjä kuin käärmettä pyssyyn. Eli ovat rappukäytävässä olevia näyttöjä joihin tulee tietoja talon asioista, jonka lisäksi niissä voi näkyä esim bussiaikatauluja ym.
Itsestä tuntuu ettei niillä tee mitään ja niistä tulee pelkkiä kuluja. On hieman sellainen fiilis, että jotkut haluavat niitä ihan vain siksi, jotta saadaan rappukäytävää modernimman näköiseksi kun siellä on näyttöjä. Kyllä minä voin lukea taloyhtiön asiat tai katsoa bussiaikataulut ihan vain netistäkin. En minä sen takia tarvi mitään näyttöjä talon porraskäytävään.
Kommentit (2)
Ei niillä näytöillä tosiaankaan tee mitään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muuta pois!