Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan rahat takaisin, kun maksoin ennakkoon Zalando Partners -tilaukseni ja nyt palautan sen?

Vierailija
07.08.2021 |

Ottaakohan Zalando yhteyttä minuun rahanpalautusta varten vai pitääkö itse ottaa yhteyttä sinne? Kellään kokemusta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos itse otat yhteyttä sinne ihan itse, ja selvität, kuinka asiat palautusten osalta hoidetaan ...

Vierailija
2/16 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos itse otat yhteyttä sinne ihan itse, ja selvität, kuinka asiat palautusten osalta hoidetaan ...

Ajattelin nyt täällä kysyä, kun onhan täällä muutkin kyselleet milloin mistäkin nettikauppojen toimintamalleista. Ei noilla rahoilla vielä mitään kiirettä ole, kun vasta tänään hain paketin. Kunhan nyt kyselin, jos joku tietäisi. Olen itsekin vastaillut vastaaviin avauksiin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista kyllä, ettei tästä ole mitään informaatiota Zalandon sivuilla. Ainoastaan tietoa siitä, miten rahanpalautus tapahtuu, kun tilaa suoraan Zalandolta.

Ap

Vierailija
4/16 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä palautusilmoitusta tehdessä kysytään tilinumeroa jolle palautus hoidetaan. Aina sujunut hyvin. Kuten muukin asiointi Zalandon kanssa.

Vierailija
5/16 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saat paketin,sen mukana on palautus ohjeet ainakin ennen ollut.

Vierailija
6/16 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos itse otat yhteyttä sinne ihan itse, ja selvität, kuinka asiat palautusten osalta hoidetaan ...

Ajattelin nyt täällä kysyä, kun onhan täällä muutkin kyselleet milloin mistäkin nettikauppojen toimintamalleista. Ei noilla rahoilla vielä mitään kiirettä ole, kun vasta tänään hain paketin. Kunhan nyt kyselin, jos joku tietäisi. Olen itsekin vastaillut vastaaviin avauksiin.

Ap

Kaikkein varmin, ja samalla yksinkertaisin, ja nopein tapa selvittää nämä asiat on suoraan yhteydenotto asiakaspalveluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä palautusilmoitusta tehdessä kysytään tilinumeroa jolle palautus hoidetaan. Aina sujunut hyvin. Kuten muukin asiointi Zalandon kanssa.

Zalando Partnersin kautta tilatessa ei tehdä palautusilmoitusta Zalandon asiakastilille. Tilauksen mukana on erillinen palautuslomake, mutta siinä ei ole kohtaa tilinumerolle.

Ap

Vierailija
8/16 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tilasit ja maksoit ja samantien perut ennenkuin edes saat tuotteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä palautusilmoitusta tehdessä kysytään tilinumeroa jolle palautus hoidetaan. Aina sujunut hyvin. Kuten muukin asiointi Zalandon kanssa.

Zalando Partnersin kautta tilatessa ei tehdä palautusilmoitusta Zalandon asiakastilille. Tilauksen mukana on erillinen palautuslomake, mutta siinä ei ole kohtaa tilinumerolle.

Ap

Ok, sitten käytäntö on muuttunut. 

Vierailija
10/16 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandon sivuilta:

"Partner-tuotteiden palautusta ei kirjata asiakastilillä. Partnerin omilta varastoilta toimitetut tuotteet palautetaan erikseen omalla palautuslomakkeella. Pidäthän siis normaalit Zalando-palautukset ja Partner-palautukset erillään. Partner-palautuslomakkeen tunnistaa "Zalando Partner" -tekstistä lomakkeen yläreunassa."

Pitäisi ehdottomasti olla tieto, miten rahat palautuu, kun kerran palautusta ei kirjata asiakastilillä, jolloin se tilinumero palautusta varten annetaan. Miksihän asiasta ei ole informoitu?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis tilasit ja maksoit ja samantien perut ennenkuin edes saat tuotteen?

Tilasin, maksoin ennakkoon, hain paketin tänään ja koko oli epäsopiva, joten joudun palauttamaan.

Ap

Vierailija
12/16 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä palautusilmoitusta tehdessä kysytään tilinumeroa jolle palautus hoidetaan. Aina sujunut hyvin. Kuten muukin asiointi Zalandon kanssa.

Zalando Partnersin kautta tilatessa ei tehdä palautusilmoitusta Zalandon asiakastilille. Tilauksen mukana on erillinen palautuslomake, mutta siinä ei ole kohtaa tilinumerolle.

Ap

Palauttavat samalle kortille millä olet maksanut. Esim. Mangon tuotteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä palautusilmoitusta tehdessä kysytään tilinumeroa jolle palautus hoidetaan. Aina sujunut hyvin. Kuten muukin asiointi Zalandon kanssa.

Zalando Partnersin kautta tilatessa ei tehdä palautusilmoitusta Zalandon asiakastilille. Tilauksen mukana on erillinen palautuslomake, mutta siinä ei ole kohtaa tilinumerolle.

Ap

Palauttavat samalle kortille millä olet maksanut. Esim. Mangon tuotteissa.

En maksanut kortilla vaan verkkopankin kautta.

Ap

Vierailija
14/16 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä palautusilmoitusta tehdessä kysytään tilinumeroa jolle palautus hoidetaan. Aina sujunut hyvin. Kuten muukin asiointi Zalandon kanssa.

Zalando Partnersin kautta tilatessa ei tehdä palautusilmoitusta Zalandon asiakastilille. Tilauksen mukana on erillinen palautuslomake, mutta siinä ei ole kohtaa tilinumerolle.

Ap

Palauttavat samalle kortille millä olet maksanut. Esim. Mangon tuotteissa.

En maksanut kortilla vaan verkkopankin kautta.

Ap

Ootko varma, ettei Zalando-tililläsi ole tilausten kohdalla kuitenkin merkintää tuosta tilauksesta? Jos siellä olisi myös kohta palautusilmoitukselle ja tilinumerolle niinkuin normitilauksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä palautusilmoitusta tehdessä kysytään tilinumeroa jolle palautus hoidetaan. Aina sujunut hyvin. Kuten muukin asiointi Zalandon kanssa.

Zalando Partnersin kautta tilatessa ei tehdä palautusilmoitusta Zalandon asiakastilille. Tilauksen mukana on erillinen palautuslomake, mutta siinä ei ole kohtaa tilinumerolle.

Ap

Ne maksetaan takaisin samalla systeemillä kuin olet ne maksanut ostettaessa. Kestää vaan kauemmin kuin normaalisti, että rahat palautuu sulle.  Voit laittaa tilinumeron Zalandon asiakaspalvelulle varmuuden vuoksi, näin minä tein ja rahat palautui n. kahdessa viikossa tilille.

Vierailija
16/16 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä palautusilmoitusta tehdessä kysytään tilinumeroa jolle palautus hoidetaan. Aina sujunut hyvin. Kuten muukin asiointi Zalandon kanssa.

Zalando Partnersin kautta tilatessa ei tehdä palautusilmoitusta Zalandon asiakastilille. Tilauksen mukana on erillinen palautuslomake, mutta siinä ei ole kohtaa tilinumerolle.

Ap

Palauttavat samalle kortille millä olet maksanut. Esim. Mangon tuotteissa.

En maksanut kortilla vaan verkkopankin kautta.

Ap

Ootko varma, ettei Zalando-tililläsi ole tilausten kohdalla kuitenkin merkintää tuosta tilauksesta? Jos siellä olisi myös kohta palautusilmoitukselle ja tilinumerolle niinkuin normitilauksissa.

On siellä merkintä tilauksesta, mutta palautusilmoitusta ei Partner -tuotteista siellä voi tehdä. Palautuslomake on tilauksen mukana.

Ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi