Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenellä kokemusta Sodexhon välipalapassista?

Vierailija
02.09.2009 |

Vastaa lapsen koulun ruokailusta ja sieltä tuli ympäripyöreä tiedote asiasta. Ostaisin mielelläni sen, mutta tietoa vaikea saada, itse kun olen päivätöissä toisessa kunnassa, niin vaikea mennä koulunkeittolaan kyselemään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi