Lue keskustelun säännöt.
Ruoka kysymys!!!
11.08.2009 |
Teen kinkkukiusausta. Yleensä laitan perunoiden ja kinkun päälle ruokakerman. Mutta nyt olisi tulossa kylään yksi maitoallerginen. Mitä siis käyttäisin kerman sijasta?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja sitä näitä soijavalmisteita, joilla myös saa tosi hyvää.
On myös laktoositonta ruokakermaa
Ja sitä näitä soijavalmisteita, joilla myös saa tosi hyvää.
Se on kaurapohjainen kasvirasvavalmiste, tulee tosi hyvää.