Miksi Gigantin myyjä haluaa puhelinnumeroni
Kommentit (10)
Trollin mielikuvituksessa tapahtuu. Mielikuvitusgigantissa tällä kertaa.
No minä olen antanut sinne puhelinroni.
Kun vie sinne takuuhuoltoon tavaraa, kaikki kulkee puhelimen kautta.
Heti tulee viesti, kun tavara vastaanotettu.
Sitten tulee viesti, että kun on käsittelyssä.
Ja sitten tulee viesti kun tavaran saa hakea kunnossa pois.
Ei ole tullut ainoatakaan puhelinmyynti soittoa Gigantista, eikä mitään tyrkytyksiä ei, yhtään mitään.
Tämän takia inhoan käydä näissä liikkeissä, aina alkavat kysellä numeroa.
Se on kiinostunu susta, ilman muuta! Minkäs muunkaan takia. Iske kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia inhoan käydä näissä liikkeissä, aina alkavat kysellä numeroa.
Mitä sinä puhelimella edes teet, kun se ei tunnu olevan asioitten hoitamista varten.
Hävitä pois koko laite, kun sen käyttö kerran pelottaa.
Kysy siltä tai sano että et halua antaa numeroasi.
Mä sanon noissa liikkeissä etten halua tietojani antaa ja asia jää siihen. Hittooko niille kuuluu asiakkaan yhteystiedot. Jos tulee takuulle käyttöä niin mulla on kuitti jolla saan palvelun. Siinä vaiheessa todennäköisesti annan ihan tällaista käyttöä varten tekemäni sähköpostin ja/tai puhelinnumeron. Tietenkin.
Mutta ai että osaa ärsyttää liittymien pakkomyynti. En halua vaihtaa operaattoria eikä mua kiinnosta mikään uusi sähköntuottajalaan. Kerrostalossa on ihan sama kuka sähkön nimellisesti tuottaa, hinta ei vaihtele niin paljoa että sillä olisi merkitystä. Sähköaskun leijonanosa koostuu siirtomaksuista eikä niihin saa keltään halvempaa tarjousta. Näihinkin onneksi riittää napakka "en ole kiinnostunut" tai "ei ole ajankohtaista". Ei oo kukaan toistaiseksi alkanut väittää vastaan XD
Laittaa sulle viestiä "Want you! Takaapäin!".