Harmittaa. Ostin lastenvaatekirpparilta
Kasan vaatteita. Kotona huomasin, että yhdestä yöpuvusta neppari irti. Maksoin 6€. Voikohan palauttaa? Tietääkö kukaan millainen käytäntö näissä on? Kyseessä Kumpulan Helmi.
Kommentit (8)
Kasa vaatteita 6 e ja yhdestä puuttuu neppari. No en menisi tuon takia valittamaan.
Tuskin voi palauttaa jos pöytäpaikkakirppis. Eri asia jos kirppis missä tuotteet yksinomaa myymälän omistajan
Vierailija kirjoitti:
Kasa vaatteita 6 e ja yhdestä puuttuu neppari. No en menisi tuon takia valittamaan.
Anteeksi kirjoitin epäselvästi. Tuo yöpuku maksoi 6€.
tämän vuoksi heitän tavarat roskikseen. ei todellakaan kiinnostaisi vastata jonkun ruikutuksiin muutaman euron vaatteen napista
Eiku rikosilmoitusta tekemään. Nimittäin itsestäsi, ostajalla on tarkastusvelvollisuus ennen kaupantekoa. Olet huijariostaja ap, revit itse kotona sen nepin pois, ja nyt yrität saada vaatteen ilmaiseksi.
Onko tää totta?
Kirpparikama myydään siinä kunnossa kuin se on. Ostaja tarkastaa. Ostopäätös on kunnon hyväksyminen sillä hinnalla.
Kohteliasta olisi, jos myyjö merkkaisi virheet edes rastilla hintalapussa. Mutta silti, loppupeleissä ostajan vastuu. Tuote pitää tarkastaa. Tuote on siinö kaikessa rauhassa katseltavissa ja tutkittavissa, itse jopa haistelen vaatteen (en osta, jos pesuaineen lemua).
Yöpuvun yhdellä nepparilla ei edes ole väliä...
Menisin kysymään, jos lyhyt matka. Ei tietoa kyseisestä kirpparilta.