Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakaspalvelun erikoisuudet

Vierailija
07.05.2021 |

Selvitinn asikkaan kanssa puhelimitse pitkällistä pulmaa, lopulta ongelma selvisi ja kehotin sitten soittamaan uudestaa tai käyttämällä palvelubottiamme sanoen että jos haluatte jutella ihmisen kanssa niin toki soittakaa. Asiakas väärinymmärsi ja pitkän hiljaisuuden jälkee kysyi, etkö Sinä ole ihminen? Väärinkäsitys ei edes selvinnyt kun asiakas sanoi että on kyllä koneet kehittyneet ja sulki puhelimen. Puoli tuntia oltiin puhuttu, itsekkin olin siinä mietiskellytkin ääeen tyyliin että mitenhän se tämäkin juttu oli, tietokoneet ei juuri mieti tai muistele. Varmaan tuo henkilö uskoo nyt kaikkien robottien olevan jo aika viisaita.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n teksti vaikuttaa robotin kirjoittamalta.  

Vierailija
2/2 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Mitä mieltä itse olet persoonastasi?

Botti vai humanoidi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla