Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
En löydä ketään
29.04.2021 |
Alkaa jo väsyttämään tää deittailu. Ei vaan löydy ketään. Ja miehet käyttäytyy niin etten enää ymmärrä. Ollaan olevinaan jotain muuta mitä oikeasti ollaankaan. Tai sit vaan hävitään hiljaa eikä oteta enää yhteyttä. Edes sanota et nyt ei kiinnosta ja toivoteta hyvää jatkoa. Ei kiinnosta enää pistää itseä likoon ja tutustua kun tää on tällaista. Missä käytöstavat ja toisen huomioiminen. Muilla kokemuksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En harrasta deittailua, niin ei kokemusta. Enpä minäkään kyllä löydä ketään.