Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Palkitsetko itseäsi? Miten?
28.04.2021 |
Jos olet onnistunut jossain asiassa, palkitsetko itsesi jotenkin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kyllä vaan. Siivottuani juon pullakahvit.
Joku erikois urakka houkuttaa tekemään, kun on palkinto tiedossa: lukuhetki soffalla, suklaata...
Aika usein palkinto on syömiseen liittyvää, joskus aiemmin lasi viiniä tai olut.
Savukalasalaatti, lasagne, jäätelö...
Lenkkeily metsässä tai pyöräretki-> eväskaffet