Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia nokkosihottumasta?

Vierailija
05.06.2008 |

Siis itselläsi, aikuisella. Kuumottiko ihoa? Oliko sitä joka paikassa? Ja kauan kesti? Käytitkö jotain lääkettä?

Niin, ja tiedätkö miksi tuli?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä suihku auttoi ja kortisonivoide. Meni ohi ja tuli taas uudelleen muutaman viikon ajan. En tiedä mistä tuli, pakkanen pahensi ainakin tilannetta. Inhottava vaiva, podin sitä viimeisimmän raskauteni aikana. Niin ja oli lähinnä jaloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi