Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia nokkosihottumasta?
05.06.2008 |
Siis itselläsi, aikuisella. Kuumottiko ihoa? Oliko sitä joka paikassa? Ja kauan kesti? Käytitkö jotain lääkettä?
Niin, ja tiedätkö miksi tuli?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kylmä suihku auttoi ja kortisonivoide. Meni ohi ja tuli taas uudelleen muutaman viikon ajan. En tiedä mistä tuli, pakkanen pahensi ainakin tilannetta. Inhottava vaiva, podin sitä viimeisimmän raskauteni aikana. Niin ja oli lähinnä jaloissa.