Lue keskustelun säännöt.
Oletko järjestöaktiivi? Missä olet ja miksi? Tai teetkö vapaaehtoistyötä?
16.05.2008 |
Mietin liittymistö Suomen luonnonsuojeluliiton alajaostoon pienellä paikkakunnalla, mutta en haluaisi leimautua poliittisesti mihinkään puolueeseen jaoston puheenjohtajan vuoksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Haluaisin tehdä enemmänkin mutta ei ole aikaa. Niin samalla näkee tuttuja ja pääsee juttelemaan samanlaisessa seurassa. Lisäksi saan auttaessa muita hyvän mielen.